ULTIMATE/OS MAX M-3T samotný motor Spalovací motory IQ models


10990 Kč

Kvalitní a levný produkt ULTIMATE/OS MAX M-3T samotný motor Spalovací motory IQ models od výrobce Ultimate Racing/OS MAX u nás najdete ve slevě za 10990 Kč.

M3T ULTIMATE motor- 3-kanálový. 21 Off-Road Ultimate M3T závodní motor. Tento Ultimate M3T se vyroben prestižní japonskou O. S. značkou a to na základě jejich B2102 tahového motoru. Charakteristikám tohoto motoru přidávají v řadě ULTIMATE ukazují, že má všechny nejlepší funkce, které může Nitro motor mít, a že byl navržen pro maximální výkon, účinnost a schopnost výborného vyladění. S tímto motorem budete mít perfektní a velmi rovnoměrný výkon už od nízkých otáček až po vysoké. Chladicí hlavaChladicí hlava byl přepracována firmou Modelix. Není tak nízká jako u B2102 LOW Profile, ale je lehčí, takže si udržuje těžiště tak nízko jako B2102, a navyšuje výkon motoru i při velmi vysokých teplotách. KarburátorMotor ULTIMATE M3T přichází s novým karburátorem, kde je držák vysoko-rychlostní jehly přepracován pro lepší chlazení díky průtoku paliva do karburátoru, čímž snižuje teplotu karburátoru, snižuje spotřebu paliva, a navyšuje jeho celkovou účinnost a stabilitu i během nečinnosti. Kromě toho je kulový kloub šoupátka karburátoru přepracován z jednoho jistícího šroubku na dva. S tímto novým upraveným designem, můžete snadněji nastavit úhel šoupátka, aniž by bylo nutné demontovat motor. Tento karburátor nabízí vyšší ladící přesnost, což může být rozhodující výhodou pro závodní jezdce.  Zadní víko motoruZadní víko je z CNC obráběného 7075-T6 švýcarského hliníku. Použití tohoto materiálu zajišťuje, že je tvrdší než originál a zároveň snižuje tření mezi ojnicí a víkem takže zvyšuje životnost ojnice a zlepší účinnost a výkon motoru. Díky svému designu, můžete odstranit zadní desku, aniž by došlo k poškození ojnice, i když je na své spodní poloze (PMI). Příčné drážky ji umožňují snadno demontovat, aniž by jste museli použít jakýkoli nástroj, který ji může poškodit. Kliková hřídelM3T kliková hřídel je navržena týmem techniků od O. S. a nabízí optimální průtok paliva díky aerodynamickému designu a silikonové náplni. Hřídel je vyvážena wolframovým závažím, aby se zvýšila setrvačnost otáčení a její životnost pak díky Dimond-Like Carbon (DLC) vrstvě.  LožiskaV souladu s vysokou kvalitou a výkonem tohoto motoru, jsou obě ložiska vyrobená v Japonsku s tou nejvyšší přesností. Díky tomu zajišťují vysokou volnoběžnou stabilitu, delší životnost a nízké tření i při vysokých teplotách.  DifuzoryMotor je dodáván se dvěma difuzory, 6,0 a 6,5 čímž lze regulovat spotřebu paliva a točivý moment.  Vložka a pístVložka má tři vstupní otvory a jeden výfukový, což zaručují nízkou spotřebu paliva s velmi vysokým, ale hladkým a lineárním tahem. Vložka i píst jsou vyrobeny z vysoce pevné hliníkové tyče pro zlepšení jejich životnosti. TEHNICKÁ SPECIFIKACEObsah: 3,46 cm3Výkon: 2,75PS / 2,71koní při 34. 000 ot. /minRozsah otáček RPM: 4. 000-44. 000Vrtání x zdvih: 16,40 x 16,40Počet kanálů: 3 + 1Zadní kuličkové ložisko: keramickéPřední kuličkové ložisko: ocelKlikový hřídel: 14mmKarburátor: hliník s izolačním těsněnímZapalovací svíčka: P3 TurboPoloha výfuku: vzaduHmotnost: 345gPalivo: 25% nitro. Doporučené palivo Nitrolux.
Dostupnost preorder